1 februari 2017

Anmälan till Stickas årsmöte och fritt inträde till Syfestivalen STÄNGD

Anmälan till Stickas årsmöte och fritt inträde till Syfestivalen är nu STÄNGD! Inga anmälningar tas längre emot.
Registrerade anmälningar kommer att vara underlag för årsmötets röstlängd.

För dig som anmält fritt inträde till Syfestivalen i samband med årsmötet, eller bara till årsmötet, eller bara fritt inträde till Syfestivalen är det följande som gäller:

Mellan klockan 10-12 på LÖRDAG 18 februari kommer representanter för Sticka att ta emot dig och vi finns  vid båda entréerna till Älvsjömässan. Du kommer att bli avprickad och få entrebiljett samt knapp för årsmötet om du anmält dig till det. Det är alltså viktigt att du gör detta så att årsmötet vet att just du finns med i röstlängden och har rätt att rösta på mötet.

Årsmötet börjar klockan 13.00 i sal K11, samma lokal som förra året. Det kommer att vara skyltat genom entrehallen.

Underlag för bokslut 2016 balans- och resultatrapporter samt budget för 2017 kommer att läggas ut på hemsidan i mitten på vecka 6. Du måste skriva ut underlagen själv. Vi kommer inte att skicka ut handlingarna annat än till våra postmedlemmar.

Har du frågor? Maila då till kassor@sticka.org eller ordf@sticka.org

Väl mött den 18 februari!

Styrelsen för Sticka Sveriges Stickförening